marți, 27 octombrie 2009

prima editie V for Vintage a fost

(foto V4Vintage)

...la mall. Recunosc ca am avut retineri in ceea ce priveste participarea mea acolo. Ce sa caut printre branduri consacrate si lux si snobism? Dar in ultimul moment, datorita unor discutii cu fetele care fac lucruri unicat, asemeni mie, am avut ocazia sa-mi revizuiesc parerea si am ales sa fac o incercare si sa vorbesc in cunostiinta de cauza si nu doar din presupuneri.

Am avut surpriza minunata sa vina femei cu asteptari destul de indraznete. Iar cum rochitele si bluzitele, iar in ultimul timp, beretele, facute de mine nu sunt chiar comune, au fost pe placul meu (ca sa nu folosesc "targetul":) ).

Imi era teama de ridicolul prezentei pitipoancelor de companie. Dar nu le-am sesizat sclifoselile. Poate eram prea ocupata cu explicatii despre cum sa asortezi bereta la melancolia toamnei.

Imi pare bine ca mi-am invins propria prejudecata, si astfel am avut ocazia sa intalnesc si reintalnesc oameni frumosi.

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ai participat! altfel nu as fi intrat in posesia celei mai frumoase caciulite cu mot, ca o prajiturica. pupici!

    PS: data viitoare sa incerci fotoliul care face masaj, a facut minuni :)))

    Pup si tinem legatura!

    Simona de la Funny Vintage

    RăspundețiȘtergere